Tuesday, April 2, 2019

Predíď sebadeštrukcii

Poznáte to? Myšlienky, ktoré vás zväzujú, trápia, nedajú vám spať. To veľakrát vedie k depresii, úzkosti, nadmernej záťaži. Takéto myšlienky vedia človeka zničiť.
Tiež som mávala a občas aj dnes mávam s tým problém. Našťastie, existuje veľa ľudí, ktorí si prešli niečím podobným a rozhodli sa, že svojimi zisteniami, pozorovaniami prispejú k uľahčeniu týchto stavov druhým.


Bolo ich dosť aj v minulosti, je ich dosť aj dnes. Medzi nich zaraďujem osobne aj pastora Ricka Warrena. Pred istým časom som si vypočula a pozrela pár jeho prednášok a výpovedí a nielen že ma zaujali, ale aj v mnohojm pomohli. Úplne prvou prednáškou, ktorú som mala možnosť si pozrieť, bola o tom, ako predísť sebadeštrukcii. Bolo to asi prvé video, pri ktorom som sa pristihla, že si robím poznámky. A v skratke som si urobila krátku, malú tabuľku, s ktorou sa podelím aj s vami. Obsahuje 7 bodov toho, ako predísť vlastnej sebadeštrukcii. Tak snáď vám pomôže a aj niečo povedia a na základe nich sa vám uľahčí na srdiečku!



Prikladám aj link na video:


Nauč sa, ako predísť sebadeštrukcii by Rick Warren


No comments:

Post a Comment

Ani Panna Mária nemá hranice

  A to myslím doslova. Keď sa zjavila v ďalekej Rwande, predpokladám, že mnohým prebehla v hlave myšlienka, prečo práve tu? A ako to, že s...