Thursday, April 4, 2019

TOP 15 songs for your daily struggles

Každý máme pieseň. ktorú považujeme za obľúbenú a ktorá nám v adekvátnom čase pripomína adekvátne spomienky a ľudí. Ja ich mám tiež niekoľko.

Dnes sa však nebudem zameriavať na piesne mainstreamové, ale na piesne duchovnejšieho charakteru. Tzv. Worship piesne

Piesní, ktoré sa mi zarývajú pod kožu, do duše a ktoré nesú v sebe taký silný odkaz, ktorý sa nedá ničím prekonať, je mnoho. Ja som si utvorila vlastný TOP 15 rebríček, v ktorom hrajú prím texty, motív, hudba, sila prednesu a odkaz. Našli ste nejaké svoje Topky aj vy?

15. Darlene Zschech (Hillsong Church): Shout to the Lord

14.Jesus Culture  - Holy Spirit

13.Jeremy Riddle - Unto the Lamb 

12.Jenn Johnson and Brooke Ligertwood - Heaven Comes

11. Taya Smith (Hillsong) - So will I

10. Lauren Daigle - Still Rolling Stone

9.Kristene DiMarco - It is well

8.Melissa Helser  - Strength

7.Jenn Johnson (Bethel Church) - Goodness of God

6.Lauren Daigle - Peace Be Still

5. Steffany Gretzinger (Bethel)- Reckless Love

4.Jonathan David and Melissa Helses - Raise a Hallelujah

3. Aodhan King (Hillsong Church) - Touch of Heaven

2.Jonathan David and Melissa Helser - No Longer Slaves

1.Brooke Ligertwood - What a Beautiful Name 


Obrázok : Facebook/Jeremy Riddle





No comments:

Post a Comment

Ani Panna Mária nemá hranice

  A to myslím doslova. Keď sa zjavila v ďalekej Rwande, predpokladám, že mnohým prebehla v hlave myšlienka, prečo práve tu? A ako to, že s...